سعیدنیا گفت: شهرستان فهرج آماده‌ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می باشد و ۴۴ شعبه اخذ رأی برای جمع آوری آرا در فهرج در نظر گرفته شده است.  

حسین سعیدنیا در حاشیه‌ برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) با عرض تسلیت به مناسبت سی و پنجمین سال عروج ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی به مردم ولایت مدار فهرج گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ۵۰ برنامه در شهرستان فهرج، از جمله: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد جامع، اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقات فرهنگی، چندین افتتاحیه، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه‌ کتاب خوانی وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) و چندین برنامه‌ی دیگر... اجرا و برگزار خواهد شد. 

وی همچنین در ادامه با اشاره به تاکیدات امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب اسلامی که فرمودند: میزان رأی ملت است بر حضور پرشور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه‌ مردم باید در برگزاری انتخابات مشارکت کنند. 

سعید نیا بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی در ۸ تیرماه امسال تاکید کرد و گفت: همین جا از مردم شهرستان فهرج می‌خواهم برای به جامه عمل پوشاندن منویات حضرت امام راحل عزیزمان در ۸ تیرماه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌ها اخذ رأی حاضر شوند. 

وی در ادامه بیان داشت: ان شاء الله بتوانیم با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح و ولایی و انقلابی امور خدمت رسانی به مردم را در دستور کار قرار دهیم.  

فرماندار فهرج  گفت: برای جمع آوری آرای مردم شهرستان فهرج ۴۴ شعبه‌ی اخذ رأی در این شهرستان نظر گرفته شده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.